» آخرین عناوین :


نظرسنجی

آرشیو
عضویت در خبرنامه
چاپ دانلود ارسال

زایشگاه بیمارستان شهدای سروستان در جمع پنج زایشگاه برتر فارس قرار گرفت

۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۲۳ کد مطلب: 10730

رئیس شبکه بهداشت و درمان سروستان گفت: پس از گسترش فضای زایشگاه بیمارستان شهدای سروستان و همچنین بهبود کیفیت خدمات رسانی در این مرکز، زایشگاه سروستان در ردیف پنج زایشگاه برتر استان فارس قرار گرفت.

محمد مهدی مرزوقی، رئیس شبکه بهداشت و درمان سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از گسترش فضای زایشگاه بیمارستان شهدای سروستان در سال گذشته و بهبود کیفیت خدمات رسانی در این مرکز، زایشگاه سروستان در ردیف پنج زایشگاه برتر استان فارس قرار گرفت.

 

وی در ادامه این مطلب افزود:طی مراسمی که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، از مدیریت بیمارستان شهدای سروستان به دلیل ارتقای کمی و کیفی زایشگاه این مرکز درمانی تقدیر و لوح سپاس به وی اهداء شد.

 

دکتر مرزوقی در پایان این گفتگو ابراز امیدواری کرد: تلاش داریم با تکمیل کادر تخصصی این زایشگاه به زودی شاهد احیای بخش جراحی و انجام سزارین در آن باشیم.


انتهای پیام/س




نام:                       

پست الکترونیک: 
نظر شما:  

ناشناس
۱۳۹۵/۷/۲۸ ۶:۵۱

اقای دکتر مرزوقی شوخی میکنی یا جدی می گویداگه شما اولید پس اخر کیه خانم من میخواست زایمان کند همه کارهاش اینجا انجام داد تو ماه نهم گفتند دکتر رفته مرخصی

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۷/۲۸ ۲۱:۱۴

همین حرفا می زنید میگن سروستان برخورداره و حقمون رو ضایع میکنند!!!! از فردا ...................10میلیارد برای بیمارستان خرامه بخاطر همین خبر خواهد گرفت!!!!!

پاسخ به این نظر
خدا کند
۱۳۹۵/۷/۲۹ ۱۲:۵۱

ایتم ها درست گفته شده باشد ما که بدمان نمی آید امیدواریم در مورد بودجه هم برای چانه زدن مفام خوبی کسب کنیم موفق وسربلند باشید در محضر حق تعالی

پاسخ به این نظر
خوشبو
۱۳۹۵/۷/۲۹ ۱۵:۳۵

جناب دکتر مرزوقی لطفا شعور مردم شریف سروستان را پایین فرض ننمایید.کدام زایشگاه و کدام بیمارستان..بیمارستانی که بهترین متخصص زنان خود را که بومی سروستان بود به راحتی از دست می دهد و ایشان را جذب بهترین بیمارستانهای شیراز می کنند چگونه می توان چنین آمار تخیلی رو به خورد مردم نجیب سروستان داد..الان مدت 4 ماه هست این بیمارستان متخصص زنان نداشته و هیچ پیگیری برای بازگرداندن خانم دکترابراهیم زاده که انصافا از متخصصین برجسته دراین زمینه در فارس هستند ننمودید.وقتی یکی از بهترین متخصصان زنان در کشور از زبردستی و بی نظیر بودن تخصص خانم دکتر ابراهیم زاده گفتند ، افسوس خورم که چقدر راحت نیروهای نخبه و بومی خود را ازدستمان میبرند و آب از اب تکان نمیخورد.قطعا این آمارها اشتباه هست چرا که حداقل طی 4 ماه گذشته متخصص نداشته این زایشگاه و حداقل سه ماه قبل از آن هم این زایشگاه در دست تعمیر بود..این آمارها فقط باعث می شود بودجه های بیشتر به مناطق دیگر برود و سرمان مثل همیشه بی کلاه بماند..ضمنا وقتی این بیمارستان متخصص بیهوشی را به رانت به مرکز استان منتقل می کند چگونه عمل زایمان دارد؟؟!!!! انتظار داریم متخصص بومی سروستان را به شهرمان برگردانید نه اینکه نیروهای نخبه بومی را فراری دهید. در تعریف و ارایه آمار خوب هستید اما در عملکرد خیر..یاد تعاریف شما در نمازجمعه از ............افتادم که همه پیشرفت این بیمارستان را مدیون زحمات ..................دانستید دریغ ازاینکه از مجمع خیرین و مردم نجیب و مظلوم سروستان در اهدای این همه کمک تقدیر نمایید.

پاسخ به این نظر
شهروند313
۱۳۹۵/۷/۳۰ ۲:۱۱

مزاح جالبی بود بسیار خندیدیم. دکتر اصلا بهت نمیاد اهل شوخی کردن باشی ولی جوک باحالی بود دمت گرم نصف شبی کلی خندیدیم . اخه مردم سروسون رو چی فرض کردی؟؟؟؟چند نفر تو همین زایشگاه تادم مرگ رفتن بعلت نداشتن متخصص و....؟؟؟؟.................... سروسون طرف اب بخوره همه خبردار میشن بهتره حقایق رو اعلام کنین ...............

پاسخ به این نظر
سروسوونی