» آخرین عناوین :


نظرسنجی

آرشیو
عضویت در خبرنامه
چاپ دانلود ارسال

بدهی میلیاردی ادارات سروستان به شرکت مخابرات استان فارس

۱۲ دي ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۴۱ کد مطلب: 12277

رئیس اداره مخابرات سروستان از بدهی میلیاردی ادارات و ارگان های دولتی این شهرستان به شرکت مخابرات استان فارس خبر داد.

سعید خرمی سروستانی، رئیس اداره مخابرات سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اشاره به عدم پرداخت قبوض تلفن ثابت در سطح این شهرستان به ویژه ادارات سروستان اظهار داشت: مجموعه ادارات و برخی مدارس سروستان بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون ریال بابت قبوض تلفن ثابت به این اداره بدهی دارند.

 

وی همچنین افزود: هزینه تمام شده برای ایجاد هر خط تلفن ثابت در سطح کشور بین حداقل 7 تا حداکثر 25 میلیون ریال می باشد.

 

رئیس اداره مخابرات سروستان در ادامه این مطلب گفت: علیرغم هزینه سنگین شرکت مخابرات برای ایجاد خطوط تلفن ثابت و همچنین هزینه نگهداری، برخی از مشترکین خصوص و دولتی نسبت به پرداخت قبوض خویش کوتاهی کرده و براساس تصمیم این شرکت من بعد خطوط مشترکینی که قبوض تلفن خود را طی مهلت مقرر پرداخت نکنند به صورت متمرکز و سیستمی قطع خواهد شد.

 

خرمی سروستانی همچنین تأکید کرد: براساس دستورالعمل جدید شرکت مخابرات فارس در صورت عدم پرداخت قبوض تلفن مشترکین حداکثر پس از 6 دوره خط بدهکار جمع آوری و واگذار خواهد شد.

 

وی در پایان این گفتگو با اعلام اینکه به زودی قبوض کاغذی تلفن از چرخه توزیع حذف می شود گفت: از ابتدای سال 96 و به صورت آزمایشی چاپ و توزیع قبض تلفن متوقف و مشترکین می توانند با ارسال پیامک به سامانه 3000713 و معرفی شماره تلفن ثابت خویش نسبت به میزان بدهی دوره ای خطوط ارتباطی آگاهی یابند.

 

انتهای پیام/س




نام:                       

پست الکترونیک: 
نظر شما:  

ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۱:۲۷

هردم از این باغ بری می رسد

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۸:۲۷

منبع درآمدی دیگر برای مخابرات. اگه پیامکو رایگان کردین یه کاری کردین و الا . . .

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۱۳ ۱۳:۲۹

کار سراغ نداری

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ۱۴:۰۰

معتقدم با رفتن این شورا و آمدن افرادی دلسوز و کارا مشکلات خیلی از ادارات و ارگان ها مرتفع خواهد شد.

پاسخ به این نظر
همشهری
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۱۲:۳۵

چرا اینطور مدیریت بشه که نتوان بدهی را گرفت که کار به اینجا رسیده چرا برای مردم اینقدر صبر ندارید سریع قطع می کنید به نظرتون اگ با دولتی ها هم مانند مردم عمل کرده بودید اینقدر طلب داشتید بالاخره از قدیم گفتن طلب گنجه ناراحت نباشید

پاسخ به این نظر
مهدی
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۱۳:۰۶

اقای ناشناش بارها بهتون گفته شد ه مردم شمارو میشناسند انقد زیراب شورای شهر نزن ...لطفا .....و ب شکمتم صابون کاندید شورا شدن نزن ک ن رای میاریدو نه مردم ب عامل تفرقه شهر رای میدن ......... برادر ناشناس اما اشنا

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ۸:۱۳

آقا مهدی خیلی باحالی بخدا سرتو کردی زیر برف یواش یواش داری میای جلو . نه بابا مردم بیدارند نباشن هم ماها بیدارشون میکنیم حالا هرچی میخوای طفره برو و ازاین و اون بگو. زهی خیال باطل همه چیز در زمان تبلیغات در جلسات رو میشه. چه اونایی که الان شوارا هستند و به دستور... فلان شاید بخوان ... و چه اونایی که سالیان سال برخی ادارات رو به مرز نابودی کشیدندو حالا قصد.... گفتند بخواب تا به خوابش بینی!! پرونده های بگم بگم آماده عرضه میباشد دوست من!!!!!!!!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ۸:۲۵

آقایی که بنام مهدی هستی اما اول فامیلت ....است شما چرا تهمت می زنی شورای ناشناس کیه؟ منظورتون چیه؟ اگه همونی هستی که دستور گرفتی نگذارید با برخی همین آقایونی که الان در شهر میگویند ما وحدت ایجاد کردیم خراب شد وحدت ایجاد شود که باید استغفار کنید و نکند خدای نکرده هوس کاری کنی که ناگفته های انتخابات را مردم متوجه خواهند شد. ضمنا فکر نکنم کسانی که قبلا شورا بودند با مشاهده دردسرها و مسائل و مشکلات دیگر به دنبال کاندیدا شدن باشند مگر اینکه بهشون از بعضی....... قول هایی!!!!!! داده شده باشد که اون هم مردم بیدارتر از آن هستند... بنده توصیه می نمایم که دست از لجاجت و ایجاد تفرقه بردارید و افرادی را تشویق به کاندیدا شدن نمایید که توانش را داشته باشند در شورای کنونی شاید یک نفر کمی توان داشت و آن هم یک دست صدا ندارد. به امید انتخابات پیش رو و تلاش در جهت آبادانی شهرستان سروستان..

پاسخ به این نظر